• Instagram

Korduma kippuvad küsimused

Kui ma ei ole tarnevahemikus kaupa saanud, mida teha?

Kuna tellimusi on praegu väga palju, siis võib kaubavedu hilineda mõnikord 2 tundi. Vabandame teie ees! Päevasel ajal saad abi kõnekeskusest 655 2786, pärast 17.00 saad vastused nii kodulehe chat´is kui ka Facebooki lehel messenger`is.

Kui mu registreeritud kontol on märgitud tellimuse järele "Tellimus täidetud", aga ma ei ole kaupa saanud?

Fruit Xpressi süsteemis tähendab vastav märge, et kaup on komplekteeritud ja kullerile edastatud. Muudame info süsteemis peagi ära.

Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

Kulleriga kohaletoimetamise tasu on 4.90 € (sisaldab käibemaksu).

Kullerteenust pakume Tallinna ja selle lähiümbruses. Soovitame Sul konto registreerida ja sisestada kauba kättesaamise aadress, veendumaks, et tarnime toidukaupu Sinu poolt soovitud kohta.

Millal saan tellitud kauba kätte?

Tellimuste laialivedu toimub E-P 8.00-22.00 vahemikus. Tellimust esitades saad valida Sulle sobiva kuupäeva ja ajavahemiku. Alkoholi tellimisel arvesta, et alkohoolseid jooke tarnime 10.00-22.00 seaduses ette nähtud tingimustel.
 

Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?

Jah. Tooteid saab kätte tellimuse numbri esitamisel. Alkoholi tellimisel Müügitingimustega nõustudes garanteerib ostja, et ta on ostmise hetkel 18-aastane. Kuller palub tellimust üle andes esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, juhiluba, pass). Alaealisele alkoholi ostmine on seadusega karistatav. 

Kas ma pean püsikliendiks registreeruma, et Fruit Xpressi e-poest osta?

Ei pea, Fruit Xpressi e-poest saad osta ka ilma registreerumata nö külalisena. Püsiklientidel on mitmeid eeliseid: nad näevad toodete ostmise ajalugu, saavad lisada tooteid lemmikuks, nii saab ostud kiiremini tehtud. Lisaks saadame püsiklientidele esimesena infot parimate pakkumiste ning uute toodete kohta.

Mida tähendab „Lisa lemmikuks“?

Toodete juures olev märge „Lisa lemmikuks“ tähendab, et Sul on need võimalik lisada nö soovikorvi. Kui tuled uuesti ostma, saad lemmikud ette võtta ning kiiremini ostud tehtud.

Kas Fruit Xpressi e-poest tellides saab arve?

Jah, pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse Sulle e-posti teel arve-saateleht.

Mis saab siis, kui minu tellitud toode on laost otsas?

Kui Sinu poolt tellitud toode on otsas, siis asendame samaväärse tootega. 

Mis on asendustoode?

  • Asendustoode on sama kvaliteedi, maitseomaduste ja hinnaklassiga toode.

  • Kui asendustoote müügihind ja/või kogus on väiksem võrreldes Sinu poolt tellitud toote müügihinna ja/või kogusega, tagastame toote müügihinna vahe. Kui asendustoode on kallim võrreldes tellitud tootest, siis ei pea Sa juurde maksma.

Millise säilivusajaga tooted mulle komplekteeritakse?

Kuna kliendid on meile kõige tähtsamad ja kvaliteet on meie jaoks võtmeküsimus, siis valime Sulle vaid parimad tooted! Kui toode on ebakvaliteetne, siis me jätame selle pigem müümata, kui toome Sulle!

Seega võid toodete värskuses kindel olla.

Kuidas on tooted pakendatud?

Tooted pakendame kenasti transpordikasti. Kinkekorvid pakendame korvi ja tsellofaani, puuviljakomplektid pappkasti.

Milliseid makseviise Fruit Xpressi e-poes arvestatakse?

Fruit Xpressi e-poest tellitud toodete eest saad tasuda:

  • pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Nordea) 

  • krediitkaardiga  (Visa, MasterCard)

Makse teostamine toimub väljaspool Fruit Xpressi e-poe keskkonda Sinu panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas.

Pangalinkide teenust pakub Fruit Xpressile Maksekeskus AS (maksekeskus.ee). 

3D Secure ehk „Turvalised kaardimaksed internetis“

3D Secure abil on kõik MasterCard ja Visa pangakaartidega tehtud internetimaksed täiendavalt kaitstud. Tegemist on rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide loodud teenusega, mis internetimaksete korral kaitseb kaardiomanikku kaardi väärkasutamise eest.

Internetimakse turvaliseks sooritamiseks tuleb sisestada täiendavad andmed krediitkaardi omaniku tuvastamiseks. 3D Secure aitab oluliselt tõsta internetimaksete turvataset ja vähendada krediitkaardiga sooritatud väärtehinguid.

3D Secure tähendab, et krediitkaardiga tasumisel suunatakse Teid enne makse lõplikku kinnitamist kaardi välja andnud panga internetipanka oma isiku tuvastamiseks. Teile avaneb tavapärane internetipanka sisenemise lehekülg, kus tuleb sisestada internetipanga kasutajatunnus ja vastavalt valitud viisile sisestada parool või kood.

Kas hinnad on käibemaksuga või ilma?

Kõik Fruit Xpressi e-poes on hinnad eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

​Miks ma ei saa sobivat kaalu ise sisestada?

  • Kõikidele kaalutoodetele on määratud sammud sõltuvalt tootest ja komplekteerimise võimalikkusest. Kaalutoodete sammuks on ühe toote keskmine kaal.

  • Kui kaal on väiksem võrreldes Sinu poolt tellitud toote kaaluga, tagastame toote müügihinna vahe. Kui kaal on suurem võrreldes tellituga, ei pea Sa juurde maksma.

 

Toode on riknenud või mitte tellitud. Kuidas tooteid tagastada? 

  • Vastavalt Võlaõigusseaduse (VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.

  • Toodete kättesaamisel kontrolli koheselt  toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb Fruit Xpressile. 

  • Probleemide korral teavita puudustest kohe kullerit või  saada kiri Fruit Xpressi meiliaadressile: pood@fruitxpress.ee esimesel võimalusel alates kauba üleandmisest.

  • Tagastame ebakvaliteetsete toodete eest raha tellimuse esitamisel näidatud panka 7 päeva jooksul või tarnime uue kauba Fruit Xpressi kulul.