• Instagram

Kuidas osta Fruit Xpressi e-poest?

Tellimuse esitamine

Tellimusi saad Fruit Xpressi e-poes esitada, kas püsikliendina sisse logides või anonüümselt külalisena sisenedes.

Fruit Xpressi kasutajaks registreerumine

Fruit Xpressi e-poe kasutajaks registreerumiseks sisesta e-posti aadress ja parool

Miks registreeruda kasutajaks?

Püsikliendina on Sul mitmeid eeliseid

  • Saad jälgida oma tellimuste ajalugu.
  • Näed oma lemmiktooteid, mida saad järgmisel korral tellimisel arvesse võtta.
  • Kuuled uutest toidukaupadest, puu- ja köögiviljadest, marjadest ja väärt pakkumistest esimesena!

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

  • Kliki avalehel Sind huvitaval tootekategoorial – värske valik, komplektid.
  • Sulle avaneb vaade alamkategooriatele ning täpsem info toodete kaalu, suuruse ja hinna kohta.
  • Vali sobiv toode, märgi kogus ning vajuta nupule „LISA OSTUKORVI“, jätka samamoodi kuni kõik vajalik on olemas.
  • Kui Sa ei leia toodet, sisesta avalehel OTSI kasti toote nimi või vastav märksõna.
  • Kui tellimus on koos, kontrolli, kas kõik sai täpselt kirja. Vajadusel muuda!
  • Vajuta „VORMISTA OST“ nupule ning täida kontaktandmete väli, lisa tarneaadress, makseinfo, vali sobiv tarneaeg ja kliki „ESITA TELLIMUS“ nupul, mille järel suunatakse Sind panka.
  • Tasu ostu eest sobivas pangas.
  • Sulle saadetakse tellimuse kinnitus sisestatud meilile.
  • Jää ootama kulleri telefonikõnet, kes helistab Sulle, kui on toidukraamiga kohal.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste muutmine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks kliki lehe parempoolses ülemises nurgas nupul „OSTUKORV”.

  • Toodete koguste muutmiseks vajuta „KOGUS“ kastile ning vali sobiv kogus.
  • Kui soovid toodet ostukorvist eemaldada kliki toote ees olevale „EEMALDA“ nupule
  • Kui kõik vajalik on ostukorvis olemas, esita tellimus „VORMISTA OST“ nupule vajutades.

Maksmine

Fruit Xpressi e-poest tellitud toodete eest saad tasuda:

  • pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Nordea, Krediidipank) 
  • krediitkaardiga  (Visa, MasterCard)

Makse teostamine toimub väljaspool Fruit Xpressi e-poodi vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Makselinkide teenust pakub Fruit Xpressile Maksekeskus AS. Fruit Xpressil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Kohaletoimetamine

  • Fruit Xpressis toidu e-poest tellitud tooted toome Sinuni kulleriga (kullerteenust pakume Tallinnas ja selle lähiümbruses, Tartus ning selle lähiümbruses) tellimuses esitatud ajal ning kohta vastavalt tarnegraafikule. NB! Tarned võivad hilineda praegu 2 tundi! Vabandame teie ees!
  • Fruit Xpressist tellitud kaubale ei saa ise järele tulla.

Tellimuse täitmine

  • Alustame Sinu tellimuse täitmist, kui oled tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. 
  • Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame Sulle e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Sa e-posti teel teadet ei saa, helista telefonil 655 2786.
  • Tellimuse komplekteerimise järel saadame Sulle e-kirjaga arve-saatelehe, kus on  info ka asendus- ja puuduvate toodete kohta. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), võta kohe ühendust klienditeenindusega pood@fruitxpress.ee või helista 655 2786.
  • Kui Sinu poolt tellitud toode on otsas, siis asendame samaväärse tootega. Müügiesindaja teavitab Sind enne tellimuse täitmist asendustootest.
  • Kuller helistab Sulle, kui kaup on kohal. Sinu kohustus on tagada tellimuses märgitud ajal ja aadressil toodete vastuvõtmine. Juhul, kui Sa  ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist kulleri esmakordsel jõudmisel oma asukohta või muutub muu Sinu poolse asjaolu tõttu toodete kokkulepitud ajal üleandmine võimatuks, loeb Fruit Xpress, et Sa oled tellimusest loobunud. Fruit Xpress tagastab Sinu poolt tasutud summa, millest arvestatakse maha toodete kohaletoimetamise tasu. NB! Välja arvatud juhul, kui Fruit Xpressi tarne hilineb.
  • Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata Fruit Xpressist tulenevatel asjaoludel, teavitame klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on Sul õigus tellimusest loobuda ning Fruit Xpress tagastab Sulle tellimuse maksumuse.

Toote tagastamine

  • Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.
  • Toodete kättesaamisel kontrolli koheselt  toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb Fruit Xpressile. 
  • Probleemide korral teavita puudustest kohe kullerile või  saada kiri Fruit Xpressi meiliaadressile: pood@fruitxpress.ee või helista telefonil 655 2786 hiljemalt 6 tunni jooksul alates kauba üleandmisest.
  • Tagastame ebakvaliteetsete toodete eest raha tellimuse esitamisel näidatud panka 7 päeva jooksul või tarnime uue kauba Fruit Xpressi kulul.
  • Toodete kahjustumise risk läheb Fruit Xpressilt tellimuse vastuvõtjale alates kättesaamisest.